maandag 6 oktober 2014

Lekker spelen met hond & beer






7 opmerkingen:

  1. Fajna ta lalka pozdrawiam z polski woj pomorskie:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een leuk tafereeltje mee gemaakt. Ik weet nog dat we vroeger ook een tol hadden.
    Waren we uren mee zoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige sfeerplaatjes weer om naar te kijken Diana ! Zulke tollen had ik vroeger ook op het schoolplein speelde we daarmee !

    Fijne dag , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige pop heb je Diana. En ze staat prachtig op de foto,s met de beer en het hondje. Het ziet er super gezellig uit. Is ook leuk om zo lekker met je poppen bezig te zijn.
    Een hele fijne week!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi, wat een lief smoeltje heeft deze pop en het hondje erbij maakt het helemaal compleet, hele leuke foto's...

    Liefs
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bellissima doll è K&R 126 ?
    Complimenti per le foto !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Diana, ik zie dat ik deze post van je gemist heb...
    Wat een mooie foto`s heb je weer gemaakt zeg....en zo grappig op de laatste foto heeft pop een klein naakt popje vast, dat popje heb ik ook pas gekocht op een markt en ook gelijk de kleertjes uitgedaan haha....ze zit hier nu in haar nakie in een sauskom.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen