maandag 21 juli 2014

~~ Heilige Theresia~~

In mijn huis heb ik voornamelijk wit en crème tinten. Nu zag ik een mooi beeld van de Heilige Theresia. Ik vind dit soort beelden altijd geweldig om mee te decoreren. Toen ik haar kocht vond ik de kleuren mooi, de verf bladderde en dacht dat ze goed bij mijn spulletjes zou passen. Ze was ook mooi, maar waar ik haar ook neerzette.....nee dit was het niet.......Ik besloot om haar toch te verven, anders was ze in de kast beland, of op marktplaats..... Over het algemeen vind ik dat je iets ouds in zijn waarde moet laten, maar toch....ik ben nu heel blij met het resultaat!!!  Ze heeft een mooi plekje gekregen!





En zo zag ze er eerst uit......zonde of toch niet????


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het niet zonde hoor Diana. Vind ze zo juist veel mooier. Leuk zo tussen je andere oude spulletjes.
    Nog een hele fijne week!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. anche io ho una statua come questa di Santa Teresa... per il momento ancora non l'ho dipinta di bianco....mi piace molto come hai trasformato la tua....ci penso....
    bello il tuo blog!
    un saluto
    Annalisa
    http://shabbyloggettoripensato.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen