dinsdag 24 september 2013

Klein ongemak......

Ik heb een zwakte.......een vreselijke zwakte om hopeloze, zielige bijna dode beren op te speuren en in huis te halen. Zo ook deze beer....te zielig voor woorden. Voor een paar euro's op Marktplaats gevonden. Toen ik de foto's zag begon mijn hart te smelten, met als gevolg dat beer 2 dagen later op mijn huisadres werd bezorgd!!!

Arme beer,... ik pakte hem heel voorzichtig en zorgvuldig uit. Hij was onderweg al veel zaagsel/stro verloren, en dat kwam hem niet ten goede. Zijn armpje was ook niet meer te herstellen, zijn velletje hing nog een beetje losjes aan zijn  armschijf....... Toch besloot ik de arm te behouden en hem voorzichtig in  een strak truitje te stoppen. Zo dat was alweer een stuk beter...tja wat niet weet wat niet deert! Alleen beer en ik weten van zijn klein ongemak. (Oh ja en Jip de terriër!!!!!!!!!)
Dit is de foto zoals ik hem op Marktplaats had gevonden!!!


Psssst, niet verder vertellen hoor!!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Diana, wat een schattige beer, ik hoe er ook van als ze niet helemaal pefect zijn.
    Hij is .......prachtig, zo als hij uitziet.

    Liefs Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och arme beer....maar wat een geluk dat hij bij jou terecht is gekomen want hij ziet er al een stuk gelukkiger uit.
    Je hebt hem prachtig opgelapt en zo goed als het kan weer in ere hersteld...en indd wat niet weet wat niet deert hihi.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, och wat een lieverd en wat een geluk dat hij nu goed is terechtgekomen, veel plezier ermee Diana.

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke beren zijn juist geweldigggg er zal veel mee geknuffeld zijn , verhalen en mss geheimen tegen verteld , deze heeft karakter lekker zo laten en idd wat niet weet wat niet deert !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen